„Iskoristite svaku priliku da vježbate svoje komunikacijske vještine, tako da kada se pojave važne prigode, imat ćete dar, stil, oštrinu, jasnoću i emocije da utječete na druge ljude“. – Jim Rohn

Komunikacija je više nego samo razmjena informacija. Ona uključuje razumijevanje emocija i namjera koje stoje iza informacija. Učinkovita komunikacija vam pomaže produbiti veze s drugima i poboljšati timski rad, donošenje odluka i rješavanje problema. Omogućuje vam da komunicirate čak i negativne ili teške poruke bez stvaranja sukoba ili uništavanja povjerenja. Komunikacija je jedna od najvažnijih i impresivnih vještina u poslovnom životu. Dobre komunikacijske vještine mogu biti razlika hoćete li ili ne postići svoj puni potencijal.

Postoje razni načini/metode za unapređenje komunikacije. Među uspješnim metodama su i strategije, metode i vještine koje su razvijene po principima NLP-a (neurolingvističkog programiranja). NLP obuhvaća skup metoda za postizanje osobnog razvoja i učinkovitosti. Uključuje proučavanje ljudske izvrsnosti, pokazujući kako dobro komunicirati i utjecati na druge. Sadrži učinkovite i primjenjive alate i tehnike kako bi poruke bile učinkovitije i uvjerljive.

Ovaj tečaj uključuje alate i ideje koji se koriste u neurološkim programima (NLP) i nudi načine komuniciranja koji stvaraju stvarnu razliku.

Ovaj trening ćete pohađati ako želite:

  • biti spontani i uvjerljivi tijekom javnog nastupa
  • povećati svoje samopouzdanje pri komunikaciji
  • komunicirajte jasno i sažeto
  • razumjeti i raditi bolje s drugim ljudima
  • iskoristiti svoje resurse za postizanje punog potencijala
  • naučiti biti fleksibilni, strukturirani i učinkoviti

Sudionici će na tečaju naučiti:

  • razumjeti komunikaciju i komunikacijski proces
  • unaprijediti vještine izvođenja i prezentiranja pomoću modela/tehnika NLP-a
  • izraditi uvjerljivu prezentaciju koja je djelotvorna, privlačna i moćna
  • pripremiti i strukturirati svoje ideje na način koji je uvjerljiv različitoj publici
  • prilagoditi stil, jezik i sadržaj poruke kako bi odgovarala komunikacijskoj preferenciji slušatelja
  • kontrolirati svoju verbalnu i neverbalnu komunikaciju
  • prebroditi “anksioznost prezentacije” i javnog nastupa
  • razviti praktične strategije u komunikaciji, kako bi ih koristili osobno i profesionalno

Tko bi trebao prisustvovati?

Korist će imati svi zaposleni u bilo kojim organizacijama, osobito oni u prodaji, marketingu, službi za korisnike i timovima koji rade zajedno na projektima, studenti i svi oni čiji uspjeh ovisi o snazi njihove verbalne komunikacije.

Sadržaj tečaja

  • zašto je važna komunikacija
  • verbalna i neverbalna komunikacija
  • prepreke učinkovitoj komunikaciji
  • vještine slušanja
  • pravila komunikacije
  • Model interakcije orijentirane na temu (TCI)
  • kako biti uspješan komunikator prema principima NLP-a
    • pacing i leading
    • rapport
  • feedback
  • sidra/sidrenje – učinkovit način prizivanja pozitivnog osjećaja kad je to potrebno
  • javni nastup
  • rad s grupama po principu NLP-a