„Iskoristite svaku priliku da vježbate svoje komunikacijske vještine, tako da kada se pojave važne prigode, imat ćete dar, stil, oštrinu, jasnoću i emocije da utječete na druge ljude“. – Jim Rohn
Komunikacija je više nego samo razmjena informacija. Ona uključuje razumijevanje emocija i namjera koje stoje iza informacija. Učinkovita komunikacija vam pomaže produbiti veze s drugima i poboljšati timski rad, donošenje odluka i rješavanje problema. Omogućuje vam da komunicirate čak i negativne ili teške poruke bez stvaranja sukoba ili uništavanja povjerenja. Komunikacija je jedna od najvažnijih i impresivnih vještina u poslovnom životu. Dobre komunikacijske vještine mogu biti razlika hoćete li ili ne postići svoj puni potencijal.
Postoje razni načini/metode za unapređenje komunikacije. Među uspješnim metodama su i strategije, metode i vještine koje su razvijene po principima NLP-a (neurolingvističkog programiranja). NLP obuhvaća skup metoda za postizanje osobnog razvoja i učinkovitosti. Uključuje proučavanje ljudske izvrsnosti, pokazujući kako dobro komunicirati i utjecati na druge. Sadrži učinkovite i primjenjive alate i tehnike kako bi poruke bile učinkovitije i uvjerljive.
Ovaj tečaj uključuje alate i ideje koji se koriste u neurološkim programima (NLP) i nudi načine komuniciranja koji stvaraju stvarnu razliku.
Ovaj trening ćete pohađati ako želite:
- biti spontani i uvjerljivi tijekom javnog nastupa
- povećati svoje samopouzdanje pri komunikaciji
- komunicirajte jasno i sažeto
- razumjeti i raditi bolje s drugim ljudima
- iskoristiti svoje resurse za postizanje punog potencijala
- naučiti biti fleksibilni, strukturirani i učinkoviti
Sudionici će na tečaju naučiti:
- razumjeti komunikaciju i komunikacijski proces
- unaprijediti vještine izvođenja i prezentiranja pomoću modela/tehnika NLP-a
- izraditi uvjerljivu prezentaciju koja je djelotvorna, privlačna i moćna
- pripremiti i strukturirati svoje ideje na način koji je uvjerljiv različitoj publici
- prilagoditi stil, jezik i sadržaj poruke kako bi odgovarala komunikacijskoj preferenciji slušatelja
- kontrolirati svoju verbalnu i neverbalnu komunikaciju
- prebroditi “anksioznost prezentacije” i javnog nastupa
- razviti praktične strategije u komunikaciji, kako bi ih koristili osobno i profesionalno
Tko bi trebao prisustvovati?
Korist će imati svi zaposleni u bilo kojim organizacijama, osobito oni u prodaji, marketingu, službi za korisnike i timovima koji rade zajedno na projektima, studenti i svi oni čiji uspjeh ovisi o snazi njihove verbalne komunikacije.
Sadržaj tečaja
- zašto je važna komunikacija
- verbalna i neverbalna komunikacija
- prepreke učinkovitoj komunikaciji
- vještine slušanja
- pravila komunikacije
- Model interakcije orijentirane na temu (TCI)
- kako biti uspješan komunikator prema principima NLP-a
- pacing i leading
- rapport
- feedback
- sidra/sidrenje – učinkovit način prizivanja pozitivnog osjećaja kad je to potrebno
- javni nastup
- rad s grupama po principu NLP-a